Nudge out the door

Ibland måste någon peppa en att jobba, men ibland måste man faktiskt bli peppad att ta det lugnt också. Vid tre-tiden på dagen hade jag bara suttit vid datorn och läst bloggar och skrivit utkast hela dan och när telefonen ringde hann jag inte ens säga hej innan min käre fästman utropade "Don't tell me your still sitting inside the apartment! It's boiling outside. That's it, pack some stuff and go out, take a walk, take pictures, lie on the beach, have some fun! You're not allowed in for three hours."

Sånna order lyder jag gärna. Vad tänkte jag med, sitta inne sista dan i maj! Så här mysigt var det ute:






Lisa Swahn © 2009

Kommentarer
Postat av: Jennie

Först vill jag berömma dom underbara sommarbilderna. Man bli glad av att bara titta på dom.

Tråkigt att n¨ågon skriver en sådan kommentar och sedan inte lämnar verken mail eller bloggadress så att man kan få svara på den.

Tycker att man skall hålla sig utanför sådana åsikter om man inte vet hela bakgrunden. Precis som Johan skrev i kommentaren efter den anonyma så har han/hon ingen aning om vad jag går igenom eller har gått igenom i mitt liv.

Jag begär inte att alla skall stött amig i min viktkamp, men dom som står mig nära dom göra det och det är huvudsaken =)



Har mailat dig lite idèförslag =). Så får du se va du vill göra med det "matrialet" sen.

2009-05-31 @ 19:45:58
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åå, a mysig de ser ut! :)

2009-06-03 @ 22:36:18
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0