Åter i Almedalen

Mitt tvåtimmars-uppehåll mellan båtens anländande till Visby och jobbet kändes perfa att spendera på Almedalsbiblioteket. Har inte varit här på fyra månader, det blir aldrig lämplig tid. Utsikten har förändrats lite sen sist:


Det känns som så länge sedan.

Har skrivit lite mer. På engelska. Det kommer bli a) jävligt bra och göra mig världsberömd och snuskigt rik,
b) klyshigt som fan och aldrig publicerat för jag blir utskrattad, anklagad för plagiat och satt i fängelse,
eller c) extra utfyllnad till min papperskorg. Ska bli spännande att se vilket.

Kommentarer
Postat av: Diana,25,3barnsmamma

kikar in här=)fin blogg=)

2009-02-23 @ 21:19:08
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0