Knäckkokarbravader

Igår kokade jag knäck. Jag är så van vid att mammas knäck brukar ta minst tre timmar att koka klar
(fattar inte hur hon gör) så jag kokade länge och bra. De blev stenhårda. Fuck!

Så det var bara till att rengöra kastrullen med kokande vatten, köpa mer grädde och försöka igen idag.
De blev perfa. Så lösa som möjligt utan att de blir svåra att få loss från pappret = perfection. Så nu är
jag knäck-koknings-mastaaaahhh! :D

Dag 1                                                   Dag 2

Bra grej: Eftersom jag fick köpa mer grädde så fick jag ihop till tre förpackningar Kelda-grädde, och då får man en gratis pocketbok från Adlibris. Najs.

Och nu tycker jag Kelda och Adlibris kan ge mig lite cash för denna fantastiska reklamplats (typ 10 läsare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0