The seaweed is always greener in somebody else's lake

Undervisningen har blivit rutin, känns mycket tråkigt att det bara är en knapp vecka kvar nu. Jag har ju precis lärt mig hur man förklarar för en åttaåring hur man räknar ut 345-173, var alla klassrum är, hur man rättar på rätt sätt, hur man får tjugo små människor att lyssna, texterna till alla sånger, hur man tar mod till sig och vågar dricka te i lärarrummet och namnen på alla lärare och barn. Så många trevliga människor! Lärare som Mrs Morgan, Miss Riley, Mr Wood, Miss Walter och head teacher Mr Harden. Alla barn känner igen mig närhelst jag går utanför dörren för alla bor precis runt hörnet, världens skönaste känsla när de kikar på mig tvärs över gatan och ropar HIII MISS SWAHN SEE YOU MONDAY! Jag har varit i 10 olika klasser hittills tror jag, minst 200 elever. Sasha, Natalie, Lisa, Star, James, Luis, Jack, Amethyst, Callum, Josh, David, Luke, Rhianna, Tyler, Holly, Tiffany... I will miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0