Naturkunskap A

Onsdagar är egen studiedag. Jag spenderar denna med att försöka kompensera för åtta veckors naturkunskapsundervisning på en dag. Nejdå, jag har faktiskt jobbat lite medan jag var borta också, men ganska många av mina typ hundra frågor var kvar att besvaras. Har skrivit minst tre sidor text under förmiddagen och är fortfarande inte klar, fan. Förlåt mig Conny.

Borde egentligen vara klar tills lektionen på fredag men vissa frågor är faktiskt rätt så svåra att hitta svar på. Jag hoppas han visar barmhärtighet.

Måste till jobbet om en och en halv timme, kommer hem lagom till att se slutet på fotbollen. Det brukar ju vara den biten som är intressantast i alla fall, vem som vinner liksom. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0