Efter midnatt...

...ramlar den kreativa poletten ner. Emma var inte sen att påminna mig om att jag har en roman som bara väntar på att få skrivas. Har läst igenom alla gamla anteckningar under dagen och försökt få nytt grepp om storyn, se på det hela med nya ögon nu när det har fått legat och vilat ett tag. Är det någon gång jag verkligen har tid och tillfälle att sätta mig ner och skriva så är det ju nu under juni månad. Så nu kör vi.


"They say you don’t know what you’ve got until you loose it. She’d been made aware of that the hard way. Although, when she thought about it, it was also true the other way around. You don’t know what you haven’t got before you have found it. Question was whether she would have been better off not knowing."

---inledning på första utkast


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag är fortfarande intresserad. Jag har verkligen inga höga krav. Skulle bara vara roligt med en förnyning och eftersom jag själv är helt värdelös med datorer så =)!

Så även om du inte är proffs så är du 1000 ggr bättre än vad jag är =). Om du skulle vilja göra det skulle ingen vara gladare än mig =)

2009-05-31 @ 14:21:10
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0