Solberga



På Solbergaskolan riggades scenen i en en kafeteria där det blev ganska trångt men mysigt. Typiskt att vi som vanligt har flest folk som riggar när det finns minst att göra. Bra gick det i alla fall, både bandet, kören och sångarna gjorde redan mycket bättre ifrån sig än igår. Jag filmade en bra låt på repet, jag tar väl och lägger upp den på Facebook sen när jag har tid. Nu hämtar Anders mig och Emilia om 15 minuter, för idag gäller Ateneskolan.

Btw var det jätteskönt att simma, gjorde 1000 m. Har nog inte simmat sen jag var på Centralbadet med mamma i somras, shit. Idag ska jag gymma igen, det gör mig verkligen jätteglad i kroppen att få röra på mig. Sålde bra på jobbet igår för jag kände mig helt pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0