Hur i hela..!?



HUR kunde det gå från nästan-vår till det HÄR på två dagar? Kaos och snöstorm råder på hela Gotland. Flygen är inställda, skolbussar sitter fast i snödrivor och ingen vet riktigt hur de ska kunna ta sig hem nu när de väl kommit till skolan. Själv bor jag ju på gångavstånd från skolan, så det var inget problem, men jag kommer inte våga åka och jobba. Mardröm att köra av vägen med bussen!

Nej usch, sånna här dagar borde vi få Snow Day från skolan och betald ledighet från jobbet. Ja.

Vote for me and I will make it happen!




Dessa bilder är tagna imorse,
nu vid lunchtid har snönivån ökat avsevärt,
det är lite svårt att få upp dörrarna och så.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jaså gör du, det gör inte jag dock men jag kan förstå att du tycker så. ibland är hela smink is beautiful grejen bara jobbig.

2009-03-24 @ 20:37:59
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0