Dududududu, inspector Gadget...

När jag kom till skolan klockan nio hade folk nästan riggat klart i Sliteteatern redan, haha, så det var inte mycket för mig att göra. Vi kollade när Klinte-människor spelade i alla fall, ett par sångare var  m y c k e t  duktiga, impressive. Bra instrumentalt också. Sen åt vi lunch, riggade ner på en halvtimme och här sitter jag nu och ugglar. Tänkte ta en tidigare buss till Visby om en timme och gå och köpa en bikini innan jobbet om det finns någon bra, för jag vette fan var min gamla har tagit vägen.




Bild från Klintes rockturné förra året. Vilken är snyggast, sepia eller svartvitt?

Kommentarer
Postat av: emma

Svart-vitt!!

2009-03-09 @ 13:53:01
URL: http://zewerina.blogspot.com
Postat av: Brax

beror lite på. svartvitt har en 60-tals feel över sig men sepia är i överlag mer karaktäristiskt.

2009-03-09 @ 18:24:11
Postat av: Anonym

sepia

2009-03-11 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0