Städ-dag

Idag har jag snyggat till lägenheten lite inför familjens ankomst, skönt att få det lite finare.

Efter att ha provlegat min extrasäng glömde jag helt bort vilka anledningar jag hade att sova i den andra sängen. Det var så himla mjukt och mysigt! Slutade med att jag beslutade att sova i vardagsrummet själv och bäddade om i min säng så att min käre bror eventuellt kan sova där. Vadå, han får ju rummet med havsutsikt som jag städat jättefint så han ska inte klaga.



På eftermiddagen besökte jag Emilia och Thim i deras nya mysiga lägenhet, såg jättefint ut. :) De verkade helt vuxna på nåt sätt helt plötsligt, ja de växer upp så snabbt de små liven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0