Skolavslutning

Smart att glömma kameran hemma Lisa! Alla var så student-fina. :)

Det var en mycket trevlig dag, fast lite sorgligt är det ju att det är så många att säga hejdå till, treor som slutar och vissa lärare som inte är kvar nästa år. Det kommer bli så tomt utan er alla! Conny höll ett jättefint tal, hur oförberett det än var, och jag kände mig lite känslosam. Rektorns stora tal på trappen var förmodligen ganska inrepeterat och var ungefär lika intressant som alltid.

Alla minglade medan jag och Emilia sjöng resultatet av veckors repeterande, förmodligen hade de inte märkt om vi tänt eld på varandra och trillat av scenen, but that's life. Donner är sämst på att applådera anyways, klent med drag för studenterna tycker jag! Tacka vad jag Uppsala Musikklasser, vi kunde låta som ett jublande stadium när vi ville, och det ville vi ofta.

Först när jag kom hem upptäckte jag att det kanske inte var världens bästa idé att ha kånkat runt högtalare och sprungit runt och riggat och stressat som en galning iklädd skor med klack. Det var lite aj.

Btw, det blev varken blått eller grönt linne, fick låna en klänning stället. Tack Emilia!

Kommentarer
Postat av: u know who ^^

Haha helt rätt lisa, ingen skulle märkt om vi typ klädde av oss nakna heller ^^



Men du, Thim och hans kusin tyckte att det var skit bra, speciellt sweet child of mine så det är ju naaaaaajs :D Trevligt sommar lov hunny <3

2009-06-10 @ 00:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0