Nu är det sommarlov



Det börjar faktiskt kännas ända in i hjärteroten nu.

Familjen är här och det blir så mycket mer somriga aktiviteter gjorda då. Fikande i trädgården, ätande på uteservering, promenerande på stranden och besökande av diverse sevärdheter. Måste komma på något bra att göra på midsommar, hmm...

Bemärkelsedagen igår var mycket trevlans och avslutades med en mysig måltid på Isola Bella. Mamma delade ut vuxenpoäng till mig hela dagen när jag gjorde något vuxet, som att vakna först av alla, och för att äga och använda en almanacka i A4-format. Belöningen kom väl när jag fick beställa in mellanöl med maten, haha! Hardcore att dricka samma som farsan.

I know, dåligt med uppdateringar på senaste, men ni borde ändå inte sitta inne och läsa min blogg, eller hur? Ut i solen och lek alla barn, både små och stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0