Äntligen morgon

Har inte sovit bra, det kändes som om natten aldrig tänkte ta slut. Och ändå är det inte min födelsedag förrän imorrn, det är ju DÅ man ska nervös-sova. Det gör alltid jag i alla fall, fortfarande, som om jag vore en otålig åttaåring.

Vädret ser lite finare ut utanför, bra. I nättras anlände nämligen la familia och idag ska vi hitta på något trevlans tillsammans tänkte vi. De sover hos Maggan nu, ringer väl när de kvicknat till efter den nattliga båtresan. Under tiden borde jag nog dra förbi skolan en sväng och snacka med Anders som jag lovat (don't worry, I'm not in trouble, just sorting some stuff out for the summer).

Juste, igår var min 18-års annons med i UNT, om det är någon Uppsala-bo som har tillgång till den. Mamma har tagit med sig den så jag lägger väl upp en bild på vad fint de har skrivit senare.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: jenna

Tack:)

2009-06-15 @ 10:30:54
URL: http://jennanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0