English C Course

Efter två timmars restid anlände jag klockan 9 i morse till Donner Klintehamn och blev haffad av Philippa. Hon drog ut mig ur Engelska B klassrummet och sa "du är i fel klassrum, det här är Samuel, han ska vara din lärare istället, i klassrummet mittimot. välkommen till Engelska C!"

Jag var bara lite paff. Det hjälpte inte när jag steg in i klassrummet fullt av tredjeklassare och blev påslängd en roman att läsa ut till på torsdag, frågor om denna att svara på till på fredag, ett antal häften med texter om kultur och kulturshock samt intruktioner för den akademiska uppsats jag ska skriva i ämnet. Till på fredag.

Nu följer tre veckor av mitt liv då jag gör läxor på bussen 4 timmar per dag och sover 6 timmar per natt. Grattis mig!

(okej då, inte fyra timmar. jag överdrev bara lite. det kommer nog gå bra i slutändan.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0