Eh justeja.

Kreativt var det.

Idag har jag, under upprepande av mantrat "jag förtjänar det, det har varit en jobbig vecka, jag förtjänar det..." sovit jättelänge, kollat på That 70's Show, ätit spaghetti, lyssnat på Brahms requiem, räknat alla böcker jag vill läsa, lyssnat på Håkan Nesser-ljudbok och gått och handlat en massa mat.

Inget livar upp en mörk januari-lördag som lite styckmord med motiv fyllda av hämnd i äkta Nesser-anda.

Helt otroligt att jag kan gå runt en hel vecka och känna mig duktig men stressad och längta efter helgen, och när väl helgen kommer känner jag mig lat och onödig och oroar mig för när helgen tar slut och att jag inte kommer att ha vilat upp mig tillräckligt tills dess. Plus att några engelska-frågor egentligen borde vara besvarade så snart som möjligt innan jag får nya uppgifter, helvete.

But in the end it's all just because I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0