Womanizerwomanizerwomablöööö

Det blev ett inlägg till innan avresa.

Det har varit mysigt att ha Individuellt Val under de har fem veckorna, lite omväxling att vara i samma "klass" som folk från Klinte och andra från andra program som man aldrig pratat med förut. Jag kommer dock inte sakna musikvalet hos vissa. Torsten kör alltid lite mjuk jazz som verkligen dämpar stressen och höjer kreativiteten tycker jag, men människor i rummet bredvid har ständigt dränkt den med typ 4-5 låtar på repeat under två veckors tid. Seriöst. Omväxling människor, nej? Inte det? Nähä.

Just det, jag ska lägga upp bilder på allt skräp jag tillverkat under Bild och Form A också.
Vi kan ju börja med några macro-bilder här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0