Vindaloo*

* en stark indisk curry som
numera är del av brittisk kultur
Where on earth are you from?
We're from England
Where you come from,
Do you put the kettle on?

Jag har aldrig brytt mig om sport, inte sett någon som helst mening med galenskapen. Men Fat Les kamplåt från fotbolls-VM 1998 är tamejfan ett musikaliskt patriotiskt mästerverk.



Can I introduce you please
To a lump of cheddar cheese?
Knit one, pearl one
Drop one, curl one

Me and me mum and me dad and me gran
Went off to Waterloo
Me and me mum and me dad and me gran
And a bucket of Vindaloo

Vindaloo, Vindaloo, Vindaloo, Vindaloo, na na

Vindaloo, Vindaloo, Vindaloo, Vindaloo, na na
Vindaloo, Vindaloo, and we all like Vindaloo
We're England,
We're gonna score one more than you!
ENGLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0