Cherry Burst

Aeroplane - Red Hot Chili Peppers

Onsdag är lika med ledig dag, i alla fall fram till halv fyra då jag åker och jobbar. Därför brukar det bli på onsdagar som jag får göra sånt där skittråkigt som man inte hinner med andra dagar. Diska bort disken som blev när jag gjorde chokladbollar häromdan till exempel, yuck.



Men dagens viktigaste händelse är att jag och Allen har beställt en sprillans underbar ny gitarr för hans födelsedag. Nåt ska man väl ha när man fyller 20 och allt! Efter en del krångel gick beställningen igenom, det blev en PRS SE Single Cut som på bilden ovan fast i färgen Cherry Burst. w00t!


Så här kan den låta:

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Bra färgval:-)

2009-02-19 @ 22:14:41
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0