Shuffle

Idag har jag verkligen fått tillbaka min lust för musik. Underbart!

Först spelade jag in en söt liten demo mest på kul, till min mamma på Alla Hjärtans Dag. Sen satt jag och Allen i telefon jättelänge och pratade gamla musik-minnen om alla faser vi gick i genom när vi växte upp. Nu har jag gjort en Playlist om några hundra låtar, gamla och nya, som står på shuffle och jag njuter.


Jag tror faktiskt att jag ska ta och skaffa mig en iPod Shuffle, jag har mesat fram och tillbaka med det där så jävla länge nu. Men nästa helg är jag i Uppsala, så då blir det köpa av. 2 GB känns liksom lagom, jag kan anpassa en playlist beroende på vad jag lyssnar på för tillfället. Jag lyssnar mest på shuffle i alla fall så det passar jättebra.

Då är bara frågan, vilken färg? Min gamla iPod mini var blå, det tror jag inte jag tar. Grön, röd eller rosa?

Kommentarer
Postat av: Emma

Grön!

2009-02-15 @ 10:34:44
URL: http://zewerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0