När jag blir stor ska jag bli sångerska, mamma

Jag har ofta tyckt att det knappt finns några bra kvinnliga artister. Att de är tråkiga och låter likadant allihopa, liksom. Men nu har jag faktiskt samlat på mig några guilty pleasures med just kvinnliga sångerskor. Varierande musikalisk talang och framgång (ofta har folk med liten talang stor framgång, visst är det märkligt?), det må sägas, men de kan verkligen inte anklagas för att låta likadana som varandra. Tadaa!

Janis Joplin - Cry Baby
Kate Nash - Stitching Leggings
Katy Perry - Hot N Cold
Leann Rimes - Amazing Grace
Veronica Maggio - Måndagsbarn

Hedersomnämnande till min vän, Clara Lindsjö - Scapegoat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0