Efterlyst

Jag har ganska länge läst bloggen korf.blogg.se, och liksom haft för mig att det var en bekant till mig som låg bakom den. Nu i efterhand vet jag inte riktigt varför, bloggen var inte särskilt personlig eller så utan mer allmän, men av någon anledning tog jag alltså för givet i flera månader att det var hon som skrev den.

Igår skulle jag klicka mig in på bloggen, men då hade ägaren lösenordsskyddat den. Jag kontaktade min bekanta på Facebook och det visar sig alltså att det inte är hennes blogg. Någon som har någon aning om vems det kan vara? Jag minns inte ens hur jag hittat den. Personen i fråga verkar gå natur på gymnasiet och ha en egen häst. Hade som nyårslöfte att lära sig ett nytt ord varje dag.

Anyone?

Kommentarer
Postat av: jojo

ingen aning om vem de kav va faktiskt... kram

2009-02-08 @ 14:52:38
URL: http://mizzkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0