Dagens horoskop



Hm. Det är lätt att hålla med om horoskopet idag faktiskt.

TIllbaka till Slite och dags för IV-kursen Bild och Form med Torsten. Har spenderat förmiddagen med att kolla på samma gamla photoshop-guider på moderskeppet som vi redan gått igenom i Multimedia och som jag hade kunnat göra hemma i min ensamhet om jag hade velat. Suck.

Det hade ju inte suttit fel att få träna lite foto med en ordentlig kamera, med eftersom vi är 22 elever som valt denna kurs och alla utom två systemkameror är stulna eller trasiga, så lär man få begränsad tid att låna en sådan under de två veckorna kursen pågår. Med andra ord, det slutar förmodligen med att jag fotar med min egen kamera.

Slutsats: Jag kunde ha lärt mig lika mycket om jag stannat hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0