Webb-tidning

Emmy hemsidorna är ju grymt oorganiserade - det finns hur mycket information som helst men det är nästan omöjligt att hitta vilken tid det sänds, och vilka som vann, vilket var det enda jag var intresserad av.

Michael Emerson vann inte. Damn it.

Nu sitter jag i alla fall på Textkommunikationen. Vi ska dra igång en webb-tidning, och Susanne och Tomas tyckte tydligen att den kan ju jag designa på min Multimedia-lektion. Ah, the responsibility! Nä men, det kan ju bli kul, bara Susanne hjälper mig så jag fattar hur jag ska göra. :) Tufft. Jag länkar när jag har någonting att visa upp. Nu måste vi hitta på lite kategorier och idéer till tidningen. Cheers.

Kommentarer
Postat av: Emma

ska ni göra det? fy fan vad bra! elevrådet har diskuterat typ att vi ska göra en skoltidning i pappersform.. nice.. ska nog prata med tomas om det

2008-09-22 @ 14:48:08
URL: http://zewerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0