Svartvit foto

Fan va drygt det är med självutlösare. Önskar jag hade en modell (mycket snyggare än mig) som jag kunde fota när jag ville, så jag kunde se vad fasen jag håller på med.



Razorlight - Fall, fall, fall

Jag har upptäckt bloggkoll.com, mycket praktiskt om man vill kunna följa massa bloggar och få allt på samma ställe, utan att gå in på varje och kolla efter uppdateringar hela tiden. (Jag försöker länka min egen blogg dit men det strular, hoppas jag lyckas få en länk att funka snart.) I och med detta har jag återupptäckt många Uppsala-människors bloggar. Herregud vad mycket folk som är utbytesstudenter i år! Paris, Madrid, New Jersey, Arizona och Nairobi - jag är impad. Längtar till min utlandspraktik!!

Vägde mig idag. Jag fortsätter köra ViktVäktar-metoden på egen hand, har tappat 6,5 kilo sen i våras, vilket dragit ner mitt BMI från 28,2 till 26. Inte långt kvar, när jag väl är nere under 25 ligger jag i alla fall på normalvikt. Vill du också räkna ut ditt BMI kan du göra det här.

Uppdatering: Aha, nu funkar det. Bli medlem på bloggkoll.com här, och lägg sedan till min blogg och alla andra du vill följa. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

kollade mitt bmi tydligen är jag över viktig:( ska gå ner tre kilo för att ligga på 24.5 låg på 25.5.. gustav låg på 34:P och han är lika lång som mej

2008-09-20 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0