Lisa goes Back to Blog

Idag började min kurs Textkommunikation A, vilket ger mig ett alldeles ypperligt tillfälle att börja blogga igen. Den här gången vet jag i alla fall att minst en person kommer läsa allt strunt jag skriver, eftersom vår lärare måste läsa allas bloggar vare sig vi är tråkiga eller inte. (Hej Tomas! *vinkavinka*) 

Den första stimulerande uppgift Tomas försedde oss med var att skriva en uppsats i akademisk stil om ett av två ämnen. Eftersom vi i MM07 är lite sena in i kursen hade vi bara idag på oss. Mitt dagsverke blev därför en tre sidor lång grej med titeln Publicering av namn i känsliga sammanhang. Om någon känner sig väldans nyfiken på vad jag skrev om detta fascinerande ämne kan man ladda ner en snygg PDF-fil här.

Usch va tråkigt väder det är, precis när jag börjar få bukt med förkylningen så blir det höst på riktigt. Nu när jag har fixat min cykel och allt. Aldrig har man någon timing. När jag har riktigt tråkigt och verkligen ingenting att göra måste jag till sist vidta drastiska åtgärder: personlighetstest på internet. I know, it's sad. Igår testade hur mycket nörd jag är, hur korkad jag är och hur mycket loser jag är. Klicka på mina resultat för att testa dig själv!


NerdTests.com says I'm a Cool Light-Weight Nerd.  What are you?  Click here! StupidTester.com says I'm 26% Stupid! How stupid are you? Click Here! I am 57% loser. What about you? Click here to find out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0