Låtar på hjärnan

Ibland har man konstiga saker på hjärnan. Dessutom är det ALLTID sjukt dåliga låtar som har den tendensen. En liten rackarns fras som varit envis och återkommit till mig den senaste veckan kommer från Wizard of Oz. Varför? Vem vet.

if ever, if ever a wiz there was
the Wizard of Oz is one because
because, because, because, because, because,
because of the wonderful things he does.


I och för sig har jag sett the Wizard of Oz för kanske en månad sen, så att det ploppar upp är kanske inte helt oförståeligt. Men varför just nu, liksom? Varifrån? Fattar inte. Ännu mer obegripligt blir det när man plötsligt vaknar på morgonen med melodier inpräntade på hjärnbarken som man inte hört sen 1999.

Who put the bomp in the bomp-a-bomp-a-bomp
Who put the ram in the ram-a-lam-a-ding-dong

-------------------------------
Seriöst. Ut ut mitt huvud! Min hjärna är MIN!

Kommentarer
Postat av: U.

Haha, ja, man får alltid låtar på hjärnan som man inte har en ANING om varför.

2008-09-19 @ 20:36:50
URL: http://nettelblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0