Jag älskar dig som fan

(igår kväll på busshållplatsen var jag trött. plötslig kom en melodi och en låttext till mitt huvud så jag skrev ner vad som kom. låten är verkligen olikt mig, måste sjungas av en sån där manlig svensk popartist som jag för det mesta finner grymt irriterande. um, feedback?)
---------------------------


Vet du varför jag lyssnar på dig
Varför jag slåss och kämpar för dig
Vet du varför jag torkar mina tårar
Och lovar att försöka igen

Vet du varför världen är grå
På alla sätt man kan hitta på
Men får färg igen
När du är här

refr.
Jo, för jag älskar dig som fan
Ja, jag älskar dig som i helvete
Och i helvetet kan man inte leva
Om man inte har nån att älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0