DonnerMedia.se

Idag har vi Multimedia, men det är nästan ingen här förutom jag. Jag har gjort ett förslag på bakgrund till hemsidan åt vår webb-tidning. Den blev inte direkt särskilt avancerad, men Susanne verkar gilla den. Vill ni kolla på hur den ser ut så ligger den uppe på donnermedia.se nu. :) Jag lekte lite med penslar och gjorde en ny bakgrund till bloggen också, jag vet inte, blev den någe bra tycker ni? Lite rörig kanske. Ska göra en snyggare header någon gång.

Idag var jag med på elevrådsmöte (elevrådet börjar bli värsta seriösa business alltså) och blev utsedd till Vice ESO. Där ser man. Micke har varit på ESO-utbildning så han ska lära mig lite.

Annars händer det inte så mycket, ska in och jobba igen ikväll förstås. Imorrn börjar gymnasiemässan, så då är det bara att ta bussen klockan 8 till Visby och pallra sig upp på scen. Haha, gud va jag har blivit bortskämd som tycker det är tidigt att ta 8-bussen, i Uppsala tog jag minsann 7.40 bussen vareviga morgon.

På lunchrasten plockade jag isär två gamla smycken och gjorde ett nytt örhänge. För jag tyckte det var kul.



Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah jepp jätteseriöst:P

2008-09-30 @ 17:29:55
URL: http://zewerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0