Dödsolycka i Slite

"Klockan 11:53 påkördes en dam i Slite så illa att hon avled av skadorna. Det var utanför Pressbyrån som olyckan inträffade. Damen blev påkörd av en lastbil och avled av skadorna hon ådrog sig. Uppgifterna från polisen var vid middagstid knapphändiga."

Så står det i en artikel på helagotland.se idag. Pressbyrån är typ, 50 meter från min lägenhet! Det skulle liksom kunna vara min granne som blev påkörd och DOG! Shit va läskigt. Var var jag klockan 11:53...? Jag var hemma på lunch i min lägenhet. Jag måste ha kommit ut bara ett par minuter efter det där hände för att vara tillbaka på skolan till klockan 12. Om jag bara hade sett mig om skulle jag kanske ha sett det.

Känner mig lite skärrad asså. Det kan ju vara någon jag känner. Det kunde ha varit JAG.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad creapy!! shit asså, när hände det?

2008-09-22 @ 14:54:46
URL: http://zewerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0