11 september

Japp, det är det där datumet igen. Vilket innebär ni vet, tyst minut, sörja de döda, och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KRISTIN! :D

Under rubriken länkar till höger har jag nu lagt till, förutom länkarna till min bilddagbok, myspace etc, länkar till alla bloggar från mina polare på mediaprogrammet som också bloggar på grund av vår Textkommunikations-kurs. Jag har även precis nedanför lagt upp några av mina favoritböcker just nu.

I skolan repas det inför Kick-Off på tisdag. Det ser ut som om jag ska sjunga Another One Bites The Dust, eventuellt Lookin' Out My Back Door, och en favorit i repris sen Slite Marknad, Knock On Wood. Jag fortsätter kämpa på med att samla folk till kören. Eftersom SP-eleverna inte kan vara med, för dom har ett tight schema och ska till Spanien snart, så kommer vi bli alldeles för lite folk. Ok seriöst, alla som läser det här, om ni gillar att sjunga så gå för fasen med i kören! Man behöver inte vara duktig och ha massa förkunskaper, vi bara provar på lite. Det skulle verkligen vara mycket roligare om vi blev lite fler folk bara, annars kommer vi få lägga ner, och det tycker jag känns skitsynd. Om någon är intresserad så snacka med mig eller mejla [email protected]. Det är ingen bindande anmälan, herregud, kom och prova på bara!

Här hemma håller jag på och packar lite för att dra över till Uppsala i helgen, ska på handledarkurs för körkortet. Kollade brevlådan idag, hade inte kollat på kanske en vecka och då får man skylla sig själv, då får man så här mycket reklamutskick:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0