The Streets

Min brorsa länkade mig nån youtube-film som hade en låt i bakgrunden. Jag kände inte igen låten, men killens röst var otroligt bekant. Låten var av The Streets, så jag kollade upp några låtar. Hittade till sist en låt av dem som kom ut 2006 och som måste ha gått på radion mycket eller nåt, för jag kom ihåg den. When You Wasn't Famous heter den, gaah den är så bra!

When you're a famous boy, it gets really easy to get girls,
it's oh so easy you get a bit spoilt.
So, when you try to pull a girl, who is also famous too,
it feels just like when you wasn’t famous!

Knarkar den låten och Fit But You Know It, helt underbara. De gör mig glad. :)

Lyssna: When You Wasn't Famous & Fit But You Know It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0