Rekord och radio

Idag slog jag mitt sälj-rekord och tjänade 181 spänn i timmen. Känns bra. :)

Min mamma var med i radio i dag och pratade om sin ADHD. She's come out of the closet! Om någon vill lyssna finns det på webbradio här, klicka på 15.00-15.30 så får ni upp ett radiofönster. Hon snackar mellan cirka 8 och 18 minuter. Imorrn är hon med i UNT också, hon får värsta publicitet, för hon är med i den nyligen publicerade boken "10 kvinnor med ADHD".

Imorrn är det författardag med Håkan Nesser på Hotel Wisby, och undertecknad har fått en biljett av Tomas. Det ska bli kul! Ska anteckna lite och skriva något till donnermedia.se om det sen.

Min telefonlinje funkar igen btw! Jag är glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0