A Grand Don't Come For Free


It Was Supposed To Be So Easy - The Streets


Idag kände jag mig cool som fan och tänkte ta några ascoola bilder, men jag såg mest ut som en idiot som vanligt, haha. Ovanstående bild blev okej när man överredigerade den, but that's the best I've got.

Allen vann på lotteriet igår! Helt sjukt! Han brukar aldrig spela annars, han bara köpte en lott av sin mamma lite random. Fyra rätta nummer, av sju, gav 68 pund i vinst (drygt 800 svenska kronor). Seriöst, vi säger alltid att Allen är lite synsk, men ibland undrar man ju. Varför just igår, just den lotten? Hade han inte köpt den hade hans morsa vunnit, och hon hade då inte direkt delat med sig.

Min nya munskölj smakar diskmedel, btw. Det var den enda sorten de hade på Konsum, förutom Listerine, vilket är lika med självtortyr. Det är som är gurgla sig med frätande syra, typ. Så det blev Colgate istället. Skiten kostade 50 spänn också, så jag får väl göra slut på den. Men usch, det är inte mysigt. Annat är det med engelsk munskölj! *okej, jag ska sluta nu, ingen bryr sig om munskölj*

Imorrn är det skola. Snart höstlov.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Axel

Haha, gud vad brittiskt att spela på lotteriet. Men grattis till honom ändå!

2008-10-13 @ 00:05:13
URL: http://braxl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0