Underbara måndag

Veckan har börjat och jag mår bättre. Faktiskt.

Om jobbet trodde att det kunde dra ner mig i skiten med sitt skitprojekt så kan det gå och ta sig, jag tänker fan jobba på och vara grymt duktig och glad fastän jag tjänar småväxel. Stress och Depression, jag skrattar er rakt i ansiktet! Ha!

Idag har vi haft ljudlektion om akustik och det är intressant, i eftermiddag ska vi repa jullåtar och det är roligt. Det är 6 arbetsveckor kvar till jul och sen ska jag ha det underbart. Så det så.

Det är aldrig för sent för någonting. Jag kan göra vad som helst om jag vill.

Och det kan du också!

Kommentarer
Postat av: Axel

älskar inställningen!

2008-11-10 @ 14:04:47
URL: http://braxl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0