Twilight

På fredag har Twilight premiär på bio, och jag kan inte låta bli att tro att den kommer bli alldeles för... töntig. Boken var ju faktiskt jättebra, men trailern indikerar att den kommer bli värsta flashig och fantasy typ Narnia-stil och i mitten står några vampyrer typ "åååhh vi är så vackra och har coola krafter och vi är sååå kääära i varandra". Och 13-åringarna skriker högt av lycka när "Edward" dyker upp på duken.

Jag vågar knappt erkänna att jag gillar Twilight för då kommer man väl framstå som världens tönt. Faktiskt är jag inte alls attraherad av den här snubben, varken i boken eller hans skådespelare, det var bara en väldigt vacker bok. Sånt vackert språk som satte känsla på den minsta rörelse så man kunde se den framför sig. Och som vanligt kommer väl den vita duken ta död på allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0