Affisch och julmarknad

Affischen blev klar igår till slut, med hjälp av mina fantastiska modeller Emilia, Erik, Micke och Jojje. Eller nästan klar i alla fall, jag gillar fortfarande inte den där glöden kring den röda texten, det ser sepe ut. Får komma på nåt bättre.

Idag körde vi två gig på julmarknaden, alla var mycket nervösare än vanligt men det gick bra, mysigt. Jag är så glad att vi kör jullåtar, har saknat! Och Emilia var skitduktig förstås! :D Sa ju att det skulle gå bra. ^^ Jag får ta nån bild från marknaden imorrn. Elina gjorde en ljudinspelning, så eventuellt kan jag kan lägga upp något nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Emilia

hahahah naaaaw

2008-11-27 @ 11:48:11
URL: http://candiiiheartd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0