Julavslutning

Idag fick jag veta att två människor som varit en ganska stor del av mitt liv nu i ett och ett halvt år väldigt snart kommer försvinna. Och jag känner mig liksom sorgsen. Jag trodde inte att jag skulle reagera så pass starkt som jag gjorde, de är ju ändå bara mina lärare. Men jag bor ju faktiskt här på ön för att gå på gymnasiet, annars hade jag inte varit här över huvudtaget. Mina lärare, grannar och chefer på jobbet är de enda vuxna människor jag träffar regelbundet. De klart att de blir en viktig del av ens liv. Sorgligt är det.

Nu är min kurs i Textkommunikation A avslutad och betygsatt, men bloggen fortsätter. Jag hoppas många andra i klassen också fortsätter skriva, den senaste terminen har varit verkligen rolig. Bäst hittills. :)

God Jul, Joel och Tomas. Om jag hade vetat att idag var sista dagen med er hade jag köpt en blomma.

_____________
Bilder från HT08:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0