Snart jul ffs o.O

Nu är det sista veckan i skolan. Idag har vi vår sista lektion i Ljudteknik A. Nästa vecka ska jag jobba, sen åker jag hem till la familia över jul, och sen till England över nyår. Tiden går så fort!

Och julklappar, herregud. Idag har jag faktiskt fixat en redan, och planerar att införskaffa en till innan jobbet förhoppningsvis. Haha man kan ju inte skriva här vad man köper för man vet ju aldrig vem som läser... nyfikna julklappssugna föräldrar och så.

Seriöst, tiden rinner mellan fingrarna känns det som. Nu har jag snart genomfört hälften av mina gymnasiestudier. Sen är det flytta till England som gäller, två år på universitetet, sedan väntar arbetsmarknaden. I sommar fyller jag 18. Ska jag bli vuxen redan? Känns som om det var igår jag var tolv bast och skitsur för att jag var för liten för att göra allting.

Det ligger väl något i det där, "livet - det var åren som passerade medan du höll på med annat".

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va kul att du håller med mig :) hoppas det går bra för dig!! Kram

2008-12-08 @ 22:47:33
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0