Please, miss.

Ni vet hur man vaknar ibland och har en låt på hjärnan? Idag vaknade jag och hörde klart och tydligt för mitt inre öra en konversation som jag aldrig hört tidigare i mitt liv. Den har uppstått från ingenstans. Kanske var det en dröm. Jag vet inte varför, men så här löd konversationen:

- I've lost two pounds since last week, good girl.
- What did you say just then, miss?
- You heard.
- Please miss, for theraputical purposes, please repeat what you said directly after "since last week".
- I said good girl.
- Who was that comment aimed at, miss?
- At myself.
- Miss, are you talking to yourself?
- Sometimes, doctor.
- Why?
- Never you mind.
- Please miss, why?
- Because I like talking to myself damnit!
- Good girl.


Fullständigt ologiskt. Jag kan ju inte vara riktigt sinnesfrisk. Antingen det, eller så är detta ett meddelande från mitt undermedvetna med en betydelse yet to be discovered.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0