Personuppgifter

Jag sitter och skriver min sista uppgift i Text A, om namnpublicering och personuppgifter. Sökte och läste på ett forum och stötte på dessa words of wisdom:

Fråga: Om jag skulle vara intresserad av att ta reda på en massa uppgifter på en person (min fästman) som har div falskleg, tillhör de som reser på diplomatpass osv, osv, osv, ej svensk ... Med andra ord rätt komplicerad för mig. Om jag bara kunde hacka mig in på hans hotmailadress åtminstone - den jag har... Jo, vi talar om allt men vissa saker håller han hemligt och jag litar inte längre på hans id... det gör mig galen. (för mitt eget bästa säger han... eh!) Han har även sagt, om jag kan så försök ta reda på det... han vet att jag inte kan... ännu...
Hur gör jag? Ge mig en start... hjälp någon.

Svar: Gör så här: Gör slut.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha så bäst!!

2008-12-09 @ 17:18:19
URL: http://zewerina.blogspot.com
Postat av: Braxl

Hahaha

2008-12-09 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0