Övningsköra

Jag äger på att köra bil, har jag kommit på. Jag trodde verkligen aldrig att det skulle gå, när jag satt bakom ratten de första gångerna. Jag skulle få trilskas med koppling och växlar i all evinnerlighet och aldrig få godkänt på körprovet och en vacker dag köra ihjäl både mig själv och min lärare i en stor fet krash med en timmerlastbil.

Men det går ju faktiskt.

Igår körde jag både på 3an och 4an. Ja, jag är stolt. När jag och mamma kom ut på en 90-väg testade jag hur snabbt jag vågade köra innan det blev läskigt (min medelhastighet var väl typ 30-40 på andra vägar). Jag vågade 60 kilometer i timmen. Sen började det bli lite väl. Än så länge.

När jag blir stor ska jag köra i 110 på motorväg. Omg.

Kommentarer
Postat av: braxl

vissa vägar är t.o.m. 120 numera :O

2008-12-27 @ 14:57:23
Postat av: Lisa

Va!? Shit va läskigt. >.<

2008-12-27 @ 18:05:40
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0