Men det är väl mysigt med liten publik..?

Mitt hår ville inte samarbeta imorse, så det blev nödlösning.
Jag som verkligen aldrig sätter upp håret.

Idag är det andra advent och skyltsöndag i Slite, så Donner
skulle förstås ha öppet hus precis som förra året, men det
var verkligen inget folk. Vi spelade fyra låtar två gånger och
hade totalt kanske 8 olika personer som publik? Och då har
jag räknat lärare och Donner-elever. Fail.

Någon som känner igen den gröna tygremsan förresten?
Det är faktiskt samma remsa som jag fick utdelad till mig för
att ha på spexet på vårkonserten i nian. Den kom på något
vänster med till Gotland när jag flyttade, haha.
Still going strong.

Det var ett och ett halvt år sedan min sista vårkonsert.

Två år i maj. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0