Shitty nappies

Vi har varit barnvakter åt Oliver hela helgen, första gången han sovit över här utan sina föräldrar. Allen och jag har underhållit, tagit promenader, matat, städat upp efter matningarna, badat, vaggat till sömns, blivit väckta klockan 5.30, bytt kläder och bytt kissiga blöjor. Så långt går det jättebra men seriöst, det går verkligen inte med bajsblöjor. Det går inte, jag måste spy. Usch och fy.

Mamma har kommit hem från en affärsresa till Etiopien häromdagen, måste komma ihåg att ringa hem ikväll när Oliver har åkt hem men innan det blir för sent. Imorgon är det bank holiday här så vi har tre dagars helg, skönt. Lite tid att återhämta sig behöver jag innan jag återvänder till småmonstrena i skolan.

Trevlig fortsatt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0