Noll koll

Hjälp, det känns som om så mycket har hänt medan man var bortrest från landet! Det är ungefär som att komma tillbaka från ett sommarlov, förutom att ingen annan har varit borta så det finns ingen tid att stå och småprata och uppdatera varandra om vad som pågått och hur allt har varit. Jag har bara trillat tillbaka in i livet som gotlänning.

Att läsa tidningen i England och känna sig uppdaterad hjälper ju inte för att få reda på något som pågår i vårt lilla hemland. Jag har inte ens läst särskilt mycket bloggar, hur ska man hinna det, det kommer ju in hundra nya inlägg på bloggarna jag följer varje dag! Känner mig riktigt ouppdaterad. Noll koll.

Både min chef och många på skolan har fått längre skägg. Alla ser äldre ut! Två månader bara, är vi fortfarande i puberteten och växer som ogräs eller? Man undrar ju. Tiden bara springer iväg med en ibland.

Jag har bara 18 dagar kvar som omyndig på denna jord.

Det är 432 timmar.

Ungefär 26 000 minuter.

När de är över kommer jag vara myndig i hela mitt liv. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0