Praktik: Dag 2

Alright, sjalvfortroendet fick en liten boost nar jag insag att jag kan minst lika mycket om video och audio-redigering som den ansvarige for video publiceringar pa The Chad Online. Visserligen hade de nagot skumt PC-program som jag aldrig anvant forut, but the basics were the same. Vi gjorde lite opening titles till onlinevideon Striking Memories, 25th Anniversary of the Mining Strike. Nar den kommer upp pa natet kanske jag lankar (inte for att videon ar extremt intressant... men iaf).

Fotade lite snabbt i Mansfield pa vag till jobbet ocksa sa jag skulle ha nagon bild att visa upp. En sakerhetsvakt i gallerian tyckte val att jag sag lite mysko ut sa han kom fram och fragade varfor jag fotade. Far kanske vara lite forsiktig, man vill ju inte hamna pa nagon lista misstankt for att planera inbrott eller terroristdad.

I ovrigt har jag skrivit tre stycken "News in Briefs" om cirka 80 ord vardera (med andra ord tre normalstora notiser) som formodligen finns att beskada i veckans The Mansfield Chad som publiceras imorgon, onsdag. Kul att publicera tidning pa forsta april, ett litet skojsigt skamt har tydligen hittat in i ar.

Hoppas ingen driver med mig imorrn, jag ar alldeles for lattlurad och blir grymt generad every time.

Excuse the svengelska.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är så avis på dej....

2009-03-31 @ 20:48:41
URL: http://zewerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0