Praktik: Dag 1

Oj jag hann inte blogga hejda innan jag akte!


Befinner mig nu pa kontoret for lokaltidningen The Chad i Mansfield, kanner mig som om jag sitter i en stor kuliss till The Office. Ni vet, stort rum med massa skrivbord och de typiska karaktarerna; gubbarna med skjorta och slips, de uttrakade superstrikta kvinnorna med stelt har och svart kjol, den overambitiosa nya killen, snubben fran sportavdelningen som tycker han ar valdigt lustig.

Nejmen arligt talat. Jag kanner mig inte sarskilt kaxig nar jag kommer till ett nytt stalle sa har, laskigt ju. Ska kanske folja med nagon ut pa presskonferens snart, omg. Kommer lara mig jattemycket absolut, men just nu ar det scaaryy. Gah! Nu kanner man att man lever. Det ar underbart att vara har.

Uppdateringar kommer, i alla fall en gang i veckan tankte jag kora en sammanfattning om hur det gar.
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Emma pemma

NICE, gud vad roligt Lisa! Kör på!

2009-03-30 @ 20:26:58
Postat av: Emma

Najs!

good luck, you're gonna need it:)

fortsätt och uppdatera!

2009-03-31 @ 13:48:34
URL: http://zewerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0