Lekstuga

Ååh, ni anar inte vilken lättnad det är att få vakna när det är ljust ute (nu kan jag sova till 8.15 istället för 6.15). Det håller sig ljust längre också, nu har solen knappt gått ner när jag kommer till jobbet på kvällen. Skönt. Man blir så trött av allt mörker annars. Våren är i antågande trots allt!

Mycket glad dag idag. Har ändrat uppfattning om Bild och Form A. Jag tycker ändå att kursen gott kunde ha hetat Lekstuga med Torsten, men roligt är det i alla fall! Igår eftermiddag återupplivade jag mina artistiska livsandar och tecknade lite, idag leker vi med lera. Jag har gjort en cirka 20 cm hög replika av "the four toed statue" från Lost. Vadå, jag är inte nörd.



Jag lägger upp bild på mitt mästerverk när den är bränd och klar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0