Sjuk

Har inte haft tid att skriva för jag har varit helt slut varje dag när jag kommer hem från skolan med alla underbara barn. Imorse mådde jag dock inte så prima när jag vaknade, fick hoppa ur duschen för att spy. Och jag spyr verkligen aldrig i vanliga fall så jag vet inte om jag blivit smittad av någon på skolan, i varje fall är jag hemma sjuk idag. Allen hade den fantastiska idéen att ta en fin bild på mig här i sängen.



Tråkigt avbrott på en trevlig vecka, vädret har varit underbart och vi har haft BBQ på kvällarna. Återkommer när jag frisknat till, hoppas på att kunna komma tillbaka till andraklassarna i morgon, de var så duktiga och snälla mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0