Färdigkryad

Äntligen bättre, skönt. :)

Under 24 timmar kunde jag inte hålla nere någonting, till och med den lilla vätska jag fick i mig kom bara upp igen. Usch. Låg hela dan i sängen och sov tills på kvällen när jag mådde lite bättre och åt lite pasta som stannade nere. Victory! På morgonen var illamåendet nästan borta, hade mest ont i huvudet och även det har försvunnit mer och mer de senaste dagarna. Imorrn är det tillbaka till skolan som gäller, det tar väl ett tag att bli immun mot barnens bakterier får jag anta. En bra grej med att vara sjuk förresten, jag har gått ner i vikt och har vant mig vid så små portioner att jag blir proppmätt på en gång. Smart ju.

Aprilväder har vi haft, ser det fint ut på morgonen blir det regn på eftermiddagen och tvärtom. Regn är ju i och för sig bra för allergierna, hoppas på att säsongen snart är över för jag blir så överkänslig mot allting, har fått utslag bara av att vara i solen så min hud är katastrofzon. Men det är bara att köra på, btw är det redan halvvägs igenom min praktik idag, har gått så snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0