IV-val

Sitter och läser i broschyren för årets Individuella Val. Shit vad mycket det finns att välja på, men typ allt är i Klintehamn förstås. Programmering A + B till exempel. Det verkar ju faktiskt både kul och praktiskt, men kollar man i busstidtabellen ser det ut som om man inte ens kan ta sig från Slite till Klinte och vara framme tidigare än kvart över 10 på förmiddagen. Va fan. Engelska B vore ju bra i och för sig. Va, Historia A står ju inte ens med i broschyren? Bara B. Nej jag får ta och snacka lite med Joel eller Philippa eller vem det nu är jag ska snacka med och hitt på nånting.

Kan jag inte få läsa allting? Jag vill ha ALLA ÄMNEN SOM FINNS!

*Hermione-varning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0